Klienci
Modułu Klienci używa się podczas tworzenia i zarządzania kontami Klientów dla Twojej organizacji.
Strona główna modułu wyświetla następujące informacje:
- Subpanel wyszukiwania, gdzie możesz wprowadzić nazwę klienta, aby wyszukać konkretne konto,
- Aby wyszukać tylko konta przydzielone do Ciebie, wybierz Tylko moje elementy.
- Aby przeprowadzić zaawansowane wyszukiwanie, użyj dodatkowych pól, klikając na zakładce Wyszukiwanie zaawansowane.
- Aby stworzyć i zapisać własne wyglądy wyszukiwania i wyniki, kliknij na link Zapisz wyniki wyszukiwania i wygląd na zakładce Wyszukiwanie zaawansowane.
Aby obejrzeć kolumnę w wynikach wyszukiwania, przenieś ją do listy Wyświetl kolumny, używająć lewej strzałki. Możesz również zmienić sposób, wyświetlania się rezultatów od rosnącej na malejącą. Wprowadź nazwę dla wyników wyszukiwania w polu Zapisz wynik wyszukiawania jako and click Zapisz.
- Lista aktualnych kont klientów, wraz z połączonymi informacjami, takimi jak nazwy i numery telefonow.
- Aby zobaczyć szczegóły konta klienta, kliknij na nazwę lub ikonę Edytuj znajdującą się na panelu, obok nazwy użytkownika.
- Aby edytować szczegóły konta klienta, kliknij na nazwę lub ikonę Edytuj, znajdującą się na panelu, obok nazwy użytkownika; lub kliknij Edit na stronie widoku szczegółów.
- Aby zmienić właściwości, lub usunąć więcej niż jedno konto, wybierz je z listy, a następnie użyj funkcji Masowa aktualizacja, znajdującej się na subpanelu poniżej.
- W celu wyeksportowania jednego lub więcej kont klienta, kliknij klawiszWyeksportuj, umieszczony ponad nazwami klientów.
- W celu połączenia duplikatów w jeden rekord, wybierz rekordy i kliknij przycisk Połącz duplikaty.
- Sekcja skrótów umożliwia wywołanie następujących funkcji:
- Utwórz klienta. Kliknij, w celu utworzenia nowego konta klienta.
- Klienci. Kliknij, aby powrócić z widoku szczegółowego konta klienta do strony głównej modułu.
- Raporty klientów. Użyj tej opcji, aby zobaczyć istniejące raporty wykonane na bazie kont Twoich klientów, lub w celu utworzenia nowego raportu.
- Import. Użyj tej opcji, aby zaimportować informacje o klientach z zewnętrznej aplikacji, lub pliku.
- Formatka szybkiego tworzenia - Dodaj klienta jest wykorzystywana w celu szybkiego utworzenia konta klienta, zawierającego wyłącznie niezbędne (wymagane) informacjie. Po zapisaniu możesz później wprowadzić dodatkowe dane.